المپیک ۲۰۲۴| ساروی: شیرینی این پیروزی، تلخی ۳ باخت قبلی مقابل آلکسانیان را جبران کرد

0:34 - 18 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
المپیک ۲۰۲۴| ساروی: شیرینی این پیروزی، تلخی ۳ باخت قبلی مقابل آلکسانیان را جبران کرد
قهرمان کشتی فرنگی المپیک پاریس گفت: الکسانیان قهرمان بزرگی است و برای او احترام زیادی قائل هستم؛ این چهارمین مدال اوست و خوشحالم دوباره با او کشتی گرفتم.

خبرگزاری میزان - نشست خبری مدال‌آوران وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس پس از مراسم اهدای مدال با حضور محمدهادی ساروی، قهرمان المپیک کشورمان و نفرات برنزی و در غیاب آرتور الکسانیان برگزار شد.

محمدهادی ساروی در این نشست خبری اظهار داشت: خداراشکر توانستم اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب کنم. به همه مردم عزیز تبریک می‌گویم و خیلی خوشحالم آن چیزی که حق مردم ایران است را به آن‌ها دادم. 

وی در مورد احساس خود پس از جبران سه شکست گذشته عنوان کرد: به نظر خودم شیرینی این برد آنقدر است که تلخی ۳ باخت قبلی را جبران کند. الکسانیان قهرمان بزرگی است و برای او احترام زیادی قائل هستم. این چهارمین مدال اوست و خیلی خوشحالم دوباره با او کشتی گرفتم و توانستم به برتری برسم. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آلمانی در مورد جشن گرفتن مردم مازندران پس از قهرمانی او و دلیل این توجه مردم مازندران به کشتی گفت: از مازندران و جایی می‌آیم که مهد کشتی ایران است و همه عاشق کشتی هستند. کشتی به فرهنگ مردم استان من گره خورده است و این خیلی با ارزش است. جا دارد از آن‌ها تشکر کنم که به من حس خوب دادند تا توانستم این مدال را برای آن‌ها کسب کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تاجیکستانی که مردم این کشور پیگیر کشتی‌های او هستند، گفت: از مردم تاجیکستان ممنون هستم که خیلی به من لطف دارند و همزبان ما هستند. امیدوارم ورزشکاران تاجیکستان بتوانند در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کنند. 

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک پاریس 2024

محمد رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
0
0
یعنی اگر ساروی شکست میخور، من سکته میکردم اینقدر خوشهال بودم اشگ شوق ریختم خدا قوت بده
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *